Vila de nova construcció a El Piver, Javea
Situada a la cobejada zona residencial dEl Piver, aquesta magnífica vila de nova construcció ofereix un estil de vida mediterrani contemporani amb vistes panoràmiques impressionants del Montgó.
Dissenyada en un sol nivell per a la comoditat, la vila compta amb tres habitacions ben proporcionades i dos banys molt ben acabats. La suite principal gaudeix dun bany privat i daccés directe a la terrassa de la piscina, creant una connexió perfecta entre la vida interior i exterior. Les dues habitacions per a convidats comparteixen un elegant bany tipus Jack and Jill, ideal per a famílies o convidats. Un vestidor separat per a convidats aporta més practicitat.
Al cor de la llar hi ha un saló i cuina destil obert, lluminós i espaiós, inundat de llum natural i perfectament orientat per aprofitar al màxim lentorn espectacular. Tant làrea de sala destar com lhabitació principal sobren directament a la terrassa de la piscina, on podeu relaxarvos, entretenirvos i gaudir de vistes ininterrompudes del Montgó.
A lexterior, la vila disposa duna generosa terrassa de piscina ideal per prendre el sol i dinar a laire lliure, complementada per una piscina privada. Una característica única de la propietat és laccés de doble entrada a ambdós extrems de la parcel·la, que ofereix força espai daparcament per a diversos vehicles i comoditat afegida.
Aquesta excepcional vila de nova construcció combina disseny modern, confort i una ubicació privilegiada, convertintla en una residència permanent ideal, segona residència o oportunitat dinversió a la Costa Blanca.
