Venda de villa a Moraira, Moraira

Referència:

SMC-C-7316E

Villa en venda

Moraira, Moraira mapa

1.750.000 € (impostos i despeses no incloses)
340 m2
4
4
Descripció

Villa a Moraira, amb 340 m² construïts, 940 m² metres de parcel·la, 4 dormitoris, 4 banys, bon estat, traster

Xalet modern en venda a Moraira Xalet modern d obra nova de 340 m2 distribuïten dues plantes que consten de: un saló-menjador amb xemeneia, una cuina oberta completament equipada, 4 dormitoris amb armaris encastats i 4 banys. Construït sobre una parcel·la de 940 m2 amb una piscina de 40m2 i més de 100m2 de magnífiques terrasses, pàrquing i traster.

Característiques
Immoble
  • 340 M2 Construïts
  • 940 M2 Metres de parcel·la
  • 4 Dormitoris
  • 4 Banys
  • Bon estat
Edifici
Extres
  • Traster
Certif energètic
certif energètic
En tràmit
Simulador d'hipoteca
Preu immoble
Impostos i despeses
Preu + despeses
0 €
Estalvi aportat
Termini en anys
Interès
El teu quota mensual
0
Aquests resultats són orientatius, calculats amb els números que has introduït.
Mapa
Altres immobles que podrien ser del vostre interès

Sansy Villas Jávea, agencia inmobiliaria profesional y con experiencia en Jávea

Aquesta pàgina web utilitza cookies

Una galeta informàtica és un petit arxiu d`informació que es guarda al navegador cada vegada que visites la nostra pàgina web.

La nostra pàgina web utilitza entre d`altres, galetes tècniques que són imprescindibles perquè la pàgina pugui funcionar. Les tenim activades per defecte, ja que no necessiten de la teva autorització.

Més informació al nostre apartat POLÍTICA DE COOKIES.