Venda de villa a Benissa, Benissa

Referència:

251227

Villa en venda

Benissa, Benissa mapa

245.000 € ha baixat 15.000 € (impostos i despeses no incloses)
192 m2
5
1
sud
Descripció

Villa a Benissa, amb 192 m² construïts, 1100 m² metres de parcel·la, 5 dormitoris, 1 banys, per reformar, exterior, orientació sud, 1940, 2 plantes de l'edifici, aigua calenta centralitzada, energia aigua eléctrica, inclou aigua, alta subministraments realitzada

Descobreix aquesta villa amb encant a Benissa, una joia amb gran potencial ideal per a aquells que busquen un habitatge amb caràcter i espai per crear la seva llar somiada a la Costa Blanca. La propietat es distribueix en dues plantes i compta amb un ampli terreny perfecte per gaudir de la tranquil·litat i les vistes al voltant natural.La vivenda principal, tot i que necessita reforma després de diversos anys deshabitada, ofereix una distribució molt aprofitosa i múltiples possibilitats dactualització. A més, disposa dun corral ja reformada, que pot integrar-se fàcilment a la casa principal per ampliar lespai habitable o crear un apartament independent per a convidats o lloguer vacacional.Davant de la vivenda es troba un altre corral addicional, amb el potencial ideal per convertir-lo en garatge cobert, zona de barbacoa o espai doci a laire lliure, adaptant-se a diferents projectes i estils de vida.Situada en una zona tranquil·la de Benissa, a pocs minuts de tots els serveis i de les cales i platges de la Costa Blanca Nord, aquesta villa combina lencant del camp amb la proximitat de la costa. És una excel·lent oportunitat per a inversors, famílies o amants de les reformes que cerquen una propietat amb ànima en un entorn privilegiat.Paraules clau SEO suggerides: villa en venda a Benissa, casa per reformar a Benissa, finca rústica a la Costa Blanca, propietat amb terreny a Benissa, oportunitat dinversió a Benissa, villa amb corral reformada.

Característiques
Immoble
  • 192 M2 Construïts
  • 1100 M2 Metres de parcel·la
  • 5 Dormitoris
  • 1 Banys
  • Per reformar
  • Lliure
  • Exterior
  • Orientació sud
  • 1940
Edifici
  • 2 Plantes de l'edifici
Extres
  • Aigua calenta centralitzada
  • Energia aigua eléctrica
  • Inclou aigua
  • Alta subministraments realitzada
  • Vistes: muntanya
Certif energètic
certif energètic
En tràmit
Simulador d'hipoteca
Preu immoble
Impostos i despeses
Preu + despeses
0 €
Estalvi aportat
Termini en anys
Interès
El teu quota mensual
0
Aquests resultats són orientatius, calculats amb els números que has introduït.
Mapa
Altres immobles que podrien ser del vostre interès

Sansy Villas Jávea, agencia inmobiliaria profesional y con experiencia en Jávea

Aquesta pàgina web utilitza cookies

Una galeta informàtica és un petit arxiu d`informació que es guarda al navegador cada vegada que visites la nostra pàgina web.

La nostra pàgina web utilitza entre d`altres, galetes tècniques que són imprescindibles perquè la pàgina pugui funcionar. Les tenim activades per defecte, ja que no necessiten de la teva autorització.

Més informació al nostre apartat POLÍTICA DE COOKIES.