Venda de casa a Jávea-Xàbia, Jávea-Xàbia

Referència:

251110

Casa en venda

Jávea-Xàbia, Jávea-Xàbia mapa

2.075.000 € (impostos i despeses no incloses)
337 m2
4
5
Descripció

Casa a Jávea-Xàbia, amb 337 m² construïts, 1000 m² metres de parcel·la, 4 dormitoris, 5 banys, bon estat, exterior, piscina privada

Disseny de Caràcter Únic: Casa Hemingway destaca a Jávea per la seva estètica distintiva: una elegant façana de color verd oliva i singulars corneres arrodonides que li confereixen un caràcter inconfusible. Aquesta villa de 337 m² construïts sassenta sobre una parcel·la de 1.000 m² amb una privilegiada orientació oest, ideal per gaudir dels postes de sol, i està disponible per 2.075.000 €.Interiors Refinats i Materials Premium:El disseny interior és dun refinament superior. Comptar amb microciment als banys i a tots els sòls interiors, complementat amb modernes finestres dalumini de doble acristallament en color oxidat.Distribució: La casa inclou un gran sala-menjador diàfan connectat a una cuina totalment equipada. Disposa de rentador adjacent i aseo de convidats.Dormitoris: Consta de quatre dormitoris dobles, tots ells amb bany privat en suite (sumant 4+1 banys). El dormitori principal és un luxe a part en incloure un vestidor integrat.Acabats: Els dormitoris estan equipats amb persianes elèctriques exteriors i els banys compten amb accessoris negres, aportant un toc modern i elegant.Climatització i Comoditat:La vivenda estarà equipada amb calefacció per terra radiant i aire condicionat per conductes a totes les estances per a un confort total. Disposa de dues places daparcament cobertes sota una cochera.Exterior i Vistes Insuperables:En lexterior, la espectacular piscina infinita de 42 m², amb una secció poc profunda tipus platja, és el lloc perfecte per al relax. Està envoltada per un total de 200 m² de terrassa, incloent una pèrgola coberta ideal per a capes familiars i gaudir de les vistes impressionants a les verdes muntanyes, el valler i el icònic Monte Montgó de Jávea

Característiques
Immoble
  • 337 M2 Construïts
  • 1000 M2 Metres de parcel·la
  • 4 Dormitoris
  • 5 Banys
  • Bon estat
  • Lliure
  • Exterior
Edifici
Extres
  • Piscina privada
Certif energètic
certif energètic
En tràmit
Simulador d'hipoteca
Preu immoble
Impostos i despeses
Preu + despeses
0 €
Estalvi aportat
Termini en anys
Interès
El teu quota mensual
0
Aquests resultats són orientatius, calculats amb els números que has introduït.
Mapa
Altres immobles que podrien ser del vostre interès

Sansy Villas Jávea, agencia inmobiliaria profesional y con experiencia en Jávea

Aquesta pàgina web utilitza cookies

Una galeta informàtica és un petit arxiu d`informació que es guarda al navegador cada vegada que visites la nostra pàgina web.

La nostra pàgina web utilitza entre d`altres, galetes tècniques que són imprescindibles perquè la pàgina pugui funcionar. Les tenim activades per defecte, ja que no necessiten de la teva autorització.

Més informació al nostre apartat POLÍTICA DE COOKIES.